Blinda ögon

Ok jag vet att jag skulle återkomma när jag hade något vettigt att säga men jag tycker att det är så ruskigt tråkigt när ingen där ute kan ta sig tid att KOMMENTERA!!!!!!!

Det käns som om jag skriver för blinda ögon....äh ni förstår vad jag menar.

Har fått pröva på att rida min kollegas islandshäst..Å gud va roligt det var!!!! I bland saknar jag att kunna ta en ridtur i skogen och bara rensa tankarna..Eller att hålla på och pyssla i stallet...

Jag har inte fått nå gensvar på min aupair annons..Hmm...
Nä jag ska nog hålla mig här hemma i sveg bland mina knasisar en trappa ner..Ja alltså mina dementa grannar.
För er som inte förstått det är det alltså ett gruppboende en trappa ner. Kul i bland men inte alltid. Och speciellt inte när dem vägrar äta mat vissa kvällar. Då skriker dem så att det hörs ända upp till mig.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, visst saknar man hästeriet. Just nu känns det dock inte som att det finns någon tid över, men kanske så småningom.



Kul grannar du verkar ha ;-)

2010-10-13 @ 14:14:14
URL: http://myranludvig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0