strypt i sömnen

Drömde en äckligt hemsk dröm i går natt som jag inte vet hur jag ska tyda.

I drömmen befann jag mif i en bokhandel eller ett bibliotek av någe slag och kollade i böcker ( givetvis).
Snett framför mig ser jag en okänd man. Nästa gång jag tittar upp står mannen plötsligt alldeles framför mig och börjar ta stryptag på mig. Jag får panik, får ingen luft och kollar desperat efter hjälp.
Här vaknar jag med ett ryck och drar hysteriskt efter andan ett antar gånger innan pulsen lägger sig. Känner också att jag faktiskt har ont omkring halsen på riktigt.
Går upp på toaletten och ser i spegeln att det är rött runt halsen, ungefär som om jag skulle ha försökt strypa mig själv i sömnen.

Är man självmordsbenägen eller vad är det frågan om???

En sak är då säker...de va riktigt scary!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0