Nära drunkning och en allmän trafikfara....

Var på djup vattenfys i söndags. Tänkte att jag skulle avacera en aning sen förra gången(men det var innan vi vart utlurade på djuptvatten) och valde därför lite större hantlar. ! BIG MISTAKE!!! Fy jag höll ju på att avlida under passet och dagen efter hade jag en träningsvärk som hette duga!
Antar att jag nästa gång kommer återgå till de mindre hantlarna.

Annars så har ju mitt älskade ( ehm...nej) vinterväglag kommit. Vilket innebär att om ni möter mig efter vägen borde ni inte ha några som helst problem med att köra om mig. Jag kör nämligen högst 80 km/h.
Är ju fortfarande väldigt åkrädd sedan olyckan för några år sen.

Mer då? Jo jag ska vara barnvakt till mina små kusiner nästa helg. Vilket verkar lovande då Tuva formligen hade skrikit rakt ut av förtvivlan när Ulrika berättade det för dem. Hmm..tur man är utbildad för att klara sådana här problem ;).

Och till sist då återigen en vädjan om KOMMENTARER!!!

Annars är det ju inget annat än trist!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Har du varit så hemsk med kusinerna?

2010-11-18 @ 18:47:32
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Mamma

Du träffar dom alldeles för sällan gumman,Du måste komma hem lite oftare och träffa dina nära å kära:) KRAAAAM

2010-11-19 @ 11:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0