Hemligt hemligt

Vi börjar med att säga grattis till världens bästa morfar som snart fyller 70!!!!!!!
Vi hade en överraskningsfest för honom i går hemma i byn. Gissa om han vart paff :).
Nu drar dem utomlands mormor och han...Ha det så skönt.

Själv då? Vad har en annan att se fram emot? Jo..snöskottning, julklapps inhandling, räkningar som ska betalas, jobb.
Men inte är vi avundsjuka på alla ni som drar utomlands heller...Nä inte ett dugg!

Jag håller faktiskt på att spara pengar så att jag kan åka på en sista minuten resa i vår ( förhoppningsvis inte ensam).
Längtar!!!
Många har frågat hur det går med kärleken och det enda jag tänker svara i den vägen är: Det är hemligt ;).
Eller hemligt och hemligt...det finns inte så mycket jag kan säga om detta ämne just nu...
Men EN sak kan jag säga och det rör mina kollegor. Ni kan sluta leta efter frivilliga asperanter åt mig...Jag fixar det själv ;).

Ha det nu så gött där ute i stugorna och kom i håg att tomten ser er :)!!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, utlandsresa! Det vore något det. Istället har vi spenderat 3000kr på en bilbarnstol idag.

2010-11-21 @ 14:26:49
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Mamma

Men Linda va har du för hemligheter????Du vet ju att Tomten även ser dig:)hahahaha kram

2010-11-21 @ 15:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0