Goda råd och icke normala människor

Då har man klarat av barnvaktsbiten och efter lite mutor från barnvakten var båda barnen nöjda och kvällen flöt på i behagligt gemak. Hoppas föräldrarna njöt av det som erbjöds i dryckes väg ;).
Måste dock erkäna att jag blitt aningen rädd för mina icke normala grannar en våning ner. Rätt var de är kan dem börja skrika så det står härliga till. Tydligen uppskattades inte maten.

Magsjukan går för fullt hos oss på dagis och jag uppmanar alla föräldrar till att hålla sina barn hemma fast de "bara" har lösmage. Man kan inget säkert veta och då är det bättre att ta de säkra före det osäkra och trust me...man får bara igen det om man tar tillbaka barnen för tidigt. Tänk också på att barn inte blir lika "däckade" som oss när vi är sjuka. Vilket betyder att dem kan leka och verka pigg fast dem är sjuk.
Det var dagens goda råd från förskolläraren de ;).

Nu ska jag kura ner mig under filten och kolla på bra serier hela kvällen!
Tack och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0