En weekend med 2 djur i bur

Helgen spenderades i den vackra staden Örebro.
Resan startade o5.30 på lördags morgonen. Eller för mig startade den redan på fredagen då jag åkte hem till Hoddal för att därifrån åka tillsammans med mamma och pappa på lördagen.
Typiskt att vår annars så lydiga hund bestämde sig för att fredagskvällen då det spöregnade som mest var den mest lämpligaste kvällen att rymma på.
Det var bara att dra på sig stövlarna och ta parraflaxet och ge sig ut i mörkret. Efter inte mindre än en timme behagade han återvända den lilla saten!!!!

Nåja natten kom ocg gick och innan jag visste ordet av mig hade jag sovit mig igenom en hel p3 dokumentär och vi stannade för ett litet break i Falun.

När vi väl kom fram hämtade vi upp Patrik i Kävesta och åkte in till stan för lite shopping. Eller lite och lite...ni känner ju mig ;).

Kvällen avrundades med att jag stod och gormade i ica kassan om vart mina tidningar var ( jag höll i dem hela tiden). Där nånstans insåg vi att de var läge för lite mat och sedan hotellrums dags....

Ett litet inlägg: Det var ack så kul att dela rum med 2 djur i bur ;).....

En bild av Örebro slott kommer här nedan....


Kommentarer
Postat av: Mamma

haha ni är så gulliga mina små apungar:) men mycket roar barnen inte sant?kram kram

2010-11-01 @ 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0