Allt och inget

Så har mitt julpynt fått en ny kompis. Nämligen julljusstaken!
Jag hoppas dem blir såta vänner då dem skall stå i samma fönster i typ en månad....

Annars så tultar livet på i sakta gemak. Nya vägar kommer och går och valen man gör blir ibland fel och ibland så himla rätt!!!! Just nu tror jag att jag är inne på det sist nämda :).
Många nyfikna frågor, men än tänker jag inte avslöja något ;).

Just nu ropar min tvättkorg inifrån badrummet att den behöver tömmas. Men jag tror jag ska ingorera ropen ett tag till och fortsätta glo på Idol.

Har även fått en släng av uppfräschningskänsla....Dags att ta tag i rummen och smida nya planer!

Magsjukebaciller håll er borta! Helgen...here I come!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Man ska berätta allt för sin äldre kusin, det har jag fått lära mig ;-)

2010-11-28 @ 08:12:58
URL: http://myranludvig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0