Suger och Duger år 2010!

För ca ett år sedan gjorde jag här en lista vid namn suger och duger. Nu tyckte jag att det var läge att ta upp den igen. Så mina trogna läsare ( som fortfarande inte lämnar kommentarer, tråkisar!!!) här kommer  SUGER OCH DUGER 2010!!!

SUGER:
 
¤ Människor som uppenbarligen tycker det är ok att elda på allmänhetensishall! Det är inget annat än onödigt och jäkligt dumt gjort!!

¤ Människor ( JAG alltså) som glömmer låsa upp sina cyklar när dem ska cykla hem från festen. Illa illa!

¤ Människor (JAG igen) som tappar bort sin mobil på väg hem efter festen. Också väldigt illa!

¤ Stora jäkla askmoln från Island som stoppar all flygtrafik så att min sambo inte kan ta sig hem.

¤ Polisen som är ute och stoppar alla människor dom ser för ett ynkligt ID-koll
.
DUGER:

¤ Snälla människor som tar reda på andras tappade mobiler.

¤ Värme! Att grilla är så trevligt:). Speciellt med en god dryck till. Fast om man då ska återkoppla till de skrivna här ovan borde kanske det undvikas?

¤ Vinden! Tack vare den blåste askmolnet åt ett annat håll och sambon tog sig hem.

¤ En snäll sambo som orkar och kan fixa till cykeln åt sin flickvän. Ni vet den som hon glömde låsa upp?

¤ Polisen. Ja vad ska man säga? Dem är ju iaf ute och det är väll ett stort framsteg bara det?

Det mina damer och herrar var Suger och Duger år 2010!
Och snääääla, lämna lite kommentarer! Det är så trist annars!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hur ska du ha det? Är poliserna bra eller inte?

2010-05-09 @ 08:30:12
URL: http://bebisplaner.blogspot.com
Postat av: Michaéla

Finns inget bättre än att grilla på sommaren :D

2010-05-12 @ 18:22:43
URL: http://michaelarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0