mina små svampar...

Ok nu är jag inne på 2:dra veckan som förkyld. Inte kul, inte kul! Men nångång ska väll det ge sig förstår jag?
Vi var på middag i går hos svärmor. Hon lyckas ALLTID laga så otrolig god mat av de simplaste maträtter!
Min svägerska, christer och lilla svea var också där.
Efter middagen satt sig David och chrille sig för att kolla på nån fiskvideo på youtube. Förstod inte riktigt charmen i att kolla på när en gubbe håller i ett metspö en hel dag och natt. Han får ju för fan inte ens upp fisken ju!!!
Jag å andra sidan roade mig med spikmattan ist. Mycket skönare och mycket roligare;).

Nu kanske ni undrar över mina små svampar? Jo tack dem är på väg att dö ut tack vare lite kräm:). 
Sicken tur att jag gick till läkaren och inte lyssnade på sköterskan som praktiskt taget gissade sig fram till sin diagnos. Oj, kanske borde tillägga att dessa svampar sitter över midjan och ej under, i fall ni börjar funderar över vilken  intim information jag ger ut här:).

Nu ska jag gå in i sovrummet och kika på min sambo. Han är så söt när han sover, eller ja tyst iaf:)!

Till Angelica som tydligen inte förstått sig på min lista suger och duger: Jag vänder nack och fördelar mot varandra därav de där om polisen.

Ta hand om er ute i regnvädret!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken tur att de inte va under midjan iaf,då hade man blivit lite fundersam?????ha de bra & smörj vidare:)kram

2010-05-14 @ 19:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0