Måste bara få förklara mig lite...

Ok känner att jag måste förklara mig lite nu om mina "svampar".
Det är alltså ett slags utslag som människor kan få och som smittas via djur. Oftast då marsvin eller djur med mycket päls. Det är inte smittsamt eller så och tydligen ganska ovanligt ( givetvis eftersom jag lyckades få det). Men nu är de iaf på väg bort så beach 2010 är räddad :)!
Nu är det verkligen vår ute. I går satt jag och David på balkongen och åt middag och solen bara stekte. Helt underbart!!!
Hoppas det håller i sig. Och jag hoppas verkligen att sommaren 2010 blir bättre än vad fjolårets sommar var.

I morse fick jag lite av ett knäppryck och drog på mig träningskläderna innan stackars David knappt hade lyft på ögonlocken. Sedan sprang jag först 5 km och sedan gick/sprang jag 5 km. Helt slut när jag kom hem, men nöjd är jag iaf.
Jag går ju i skaffa hund tankar och försöker bearbeta sambon så gott det går. Men ärligt talat vet jag inte riktigt åt vilket håll det går. Han ger så vaga svar tillbaka att jag blir snurrig.
Men jag ä'r inte den som ger upp!

David frågade i går om jag ville ha ett nytt cykelhjul i födelsedagspresent. Tja, kanske lika bra att ladda upp med reservdelar inför sommaren? Eller vad tror ni?

Nä nu måste jag få i mig nått i matväg innan jag tuppar av.
Ha en fortsatt trevlig söndag.

ps laddar upp en bild från fredagens grillparty ds.

grillfest i ösregn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men är du så pigg & kry att du är ute å springer:( redan?tänk på hälsan kram

2010-05-16 @ 16:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0