Jag har gjort nått jag aldrig gjort förut!

Jag har gjort något helt ovanligt för att vara mig. Något impulsivt.
Jag har bokat en sista minuten resa till Turkiet=). Sticker nu på fredag och blir borta 1 vecka!
Annars brukar jag sjåpa mig sååå mycket för pengar å dylikt men inte denna gången! Och det käns sååå bra!!!!
Det är väldigt mycket på gång runt omkring mig just nu. Möten, kvällsaktiviteter och en ny utbildning till skyddsombud.
Så den här resan var behövlig.
Men det märks att det kom snabbt:). Är ovanligt vimsig just nu, käns som om inget funkar. Men det släpper väll när jag väl jag sitter på planet. Hoppas jag iaf;).

Jag lovar att ladda upp bilder här från resan sedan, så ni oxå får se hur fint det är där ( säger hon som aldrig varit där ens).

Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nääää inga bilder från sällskapet iaf!!!!Men naturbilder får du gärna lägga ut:)

2010-05-18 @ 20:23:34
Postat av: Karin W

Hoppas du får en härlig semester. Ha det gött alla tre.

2010-05-19 @ 09:11:36
Postat av: Bojan

Wihooo härligt :) Hoppas att du får en toppen semester! Kanske vi ses :) Kraaam!

2010-05-19 @ 18:19:33
Postat av: Michaéla

Gud vad härligt att åka utomlands! Är också sugen, men det får nog vänta för min del :)

2010-05-19 @ 21:59:50
URL: http://michaelarehn.blogg.se/
Postat av: Majsan

Vill oxå bort till solen,vi borde ta en sista minuten nån gång :) Ha en bra semester så ses vi när du kommer hem,kanske en vinkväll på fredag om du orkar, annars fest på lördag ;) Kram

2010-05-23 @ 16:58:26
URL: http://www.mgrinde.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0