Hemma efter en underbar vecka

Hemma efter en sjukt härlig vecka i varma Turkiet. Det är mer än vad man kan säga om vädret här hemma.
En vecka går alldeles för fort och jag hade lätt kunnat stanna några dagar till.
Just nu är jag bara less på allt, det går bara runt runt runt i den gamla vanliga slentrianen. Men ljuspunkten är att det inte är långt kvar tills semestern.
Självklart gör jag bort mig som vanligt och Turkiet var inget undantag. Mer info än så får ni inte;).
I kväll är det öppning på folketspark här i sveg, men jag har ärligt talat ingen större lust att gå ut. Men i slut ändan blir de väll så ändå...
Nu ska jag njuta av min första dag hemma på en vecka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0