Det spökar i vårt hus!!!!!!!!!

Det spökar i mitt hus!!!! Jo det är sant!
Vaknade runt 1 i natt av att jag hörde musik. Det är iof inte så ovanligt, men den här musiken lät som om den kom här inifrån.
Jag gjorde vad vilken annan högst normal människa skulle göra och ruskade i sambon.
Det tog ett tag innan han behagade öppna ögonen då han sover väldigt djupt när han väl somnat.
Älskling, viskade jag..vad är det som låter?
Sambon spände öronen och svarade: Ja, va fan är det där?
Jag gick upp och hittade vår köksstereo på i fullvolym! Den pumpade ut Jolene ( den lite rockigare versionen) ur högtalarna mitt i natten! Vi hade ingen som helst aning om hur detta kunde komma sig, men läskigt var det!!!!
Nuu har jag huvudvärk deluxe som till följd av en sömnlös natt.

Hoppas få vila i frid denna natt:).
Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0