så var de ju det hära....

Så var det de hära med blodtrycket.
Som tydligen är alldeles för högt by the way, så nu äter man då medicin och hoppas på det bättre.
Blir lite halv yr emellan åt, tror det kan va en reaktion på medicinen.
Nu är det äntligen fredag och det betyder som alla vet fredagsmys! Vad helgen kommer bjuda på har jag ingen aning om. Vad jag däremot vet är att jag är jäkligt hungrig och att det är bäst för sambon att den där pizzan jag blivit lovad kommer ut ur ugnen snart. Annars vet jag inte vad jag gör.
Trevlig helg allihopa.

Kommentarer
Postat av: Karin W

Hoppas att pizzan smakade bra. Vi önskar er båda en trevlig och skön helg.

2010-03-12 @ 19:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0