Nu tar jag min kvast och flyger

Fick nyss ett roligt/skumt sms från en kompis i stockholm där de står: Svara, jag behöver kissa!!
Lite förvånad ringde jag upp och undrade varför i helvete jag var tvungen att lyssna på när det skvalpade i hennes toa för. Men det visade sig att hon befann sig i sveg och var i desperat behov av en toa=). Kul att ses igen iaf=)...trots att de vart typ 4 minuter men ändå...
Jaha och så är det påsk igen då. Jag hade tänkt mig en lugn påsk med sköna extra lediga dagar. Men det visar sig tydligen att här ska man stressa igenom hela helgen...Och till råga på allt sticker David på söndag igen. Vad less jag blir!
I bland önskar jag att saker och ting vore annorlunda...Det är fan inte konstigt att man har högt blodtryck heller.

Köpte ju ett par nya träningsskor i lördags. Sådana här skor med rundad sula för mer optimal träning. I dag blev det premiär tur utomhus och hur mina ben kommer kännas i morron vågar jag inte ens tänka på.

Nä nu ska jag ta min kvast och flyga i väg...vi syns på Blåkulla=)

p.s Tack Anna för den fina hälsningen=)...saknar er med....d.s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linda lilla vän:)om man inte vill ränna runt utan bara va hemma å vila, så kan man faktiskt säga NEJ!jag tror inte att nån tar illa upp el blir sur för de/kram mamma

2010-03-31 @ 20:00:11
Postat av: Anonym

LINDA lilla vän:)om du inte vill ränna runt så går det ju att säga NEJ!!!Det är nog ungen som blir stött el sur.Alla vill väl ha lite lugna slappar dagar ibland/kram mamma

2010-03-31 @ 20:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0