Moders känslor

Allt de här snacket om moderskänslor hit å dit vet jag inte om jag dirrekt trott så mycket på...föränns nu den senaste tiden.
Kanske beror på att allt fler man känner får barn? Men det är nånting lockande när man ser alla barnvagnar och lyckliga mammor ute på sveg. Och det värsta är att dem är verkligen precis där en annan är, vart man är finns det alltid nån me en liten bebis. Det ser så mysigt och fridfullt ut på nå vis. J
ag vet också att det kan vara tvärtom med barn som har kolik och där sömnen inte existerar över huvudtaget. Men trots det tror jag att det inte spelar nån roll när man väl ser in i sitt barns smö ögon och ser en liten hjälplös krabat titta tillbaka på en. Jag ser verkligen fram emot den dag jag får vara hemma med min...förlåt..VÅR lilla bebis=)!
Jag skulle kunna offra många sömnlösa nätter för detta.
Och i värsta fall kan jag hemnumret till Buanvägen 36;).

Tänkte bjuda på en glad bild från fredagens pubkväll...titta å njut!


            

Kommentarer
Postat av: Bror

Linda.. du borde kanske byta jobb ett tag. Snälla, inge barn nu. Jag tänker inte vara någon barnvakt i första taget^^. Usch, tänk vilken bråkig unge det skulle bli? Haha, aja, dina infall kommer ju och går.



Jag njöt verkligen av pub-bilderna. Visste dock inte att puben var = ditt kök =)



Ses till påsk!

2010-03-31 @ 00:17:06
Postat av: Anna

visst är det roligt att vara mamma!!!! Men det är ingen dans på rosor alltid!!! Men efter en skrikattack eller sömnlösa nätter så räcker det med ett litet leende från dessa små varelser så har man glömt alltihop!!!!Många kramar från oss PS vi saknar dig på dagis!!!!

2010-03-31 @ 10:23:58
URL: http://passagen.se/wertsi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0