Inte bra...inte bra

Tja vad ska man säga...Har och lever med ett jäkligt högt blodtryck tydligen 156/104...inte bra, inte bra!
Jag känner faktiskt av de lite med..får som yrsel anfall i bland..
Ska på sjukan nästa onsdag för en undersökning så förhoppningsvis blir jag lite klokare då.

Kan ju berätta dessto mer om gårdagen som var väldigt mysig.
Här kommer man hem, byter om till skidkläder, sätter sig i bilen och far ut till spåret och vad händer? Jo, man har glömt pjäxorna på jobbet...bara att åka hem igen.
När jag kom hem var jag så le så jag hade ingen lust att gå en runda. Så jag msn:ade med marie och vi stack till badhuset ist. Simmade nästan 1 km.
Sedan lagade vi middag tillsammasn och de va riktigt trevligt. De måste vi göra om marie!

I morse klev jag upp och skulle precis till at gå på jobbet ( kl 8) när jag helt plötsligt fick för mig att de va tisdag och att jag började halv 9. Så jag klädde av mig och satte mig i soffan. Tills jag plötsligt kom på att  det är torsdag och att jag visst börjar kl 8! Så då fick man klä på sig igen och gå till jobbet...snurrigt? Ja...ganska så..

Lika bra man lägger sig i soffan resten av kvällen..

Kommentarer
Postat av: Marie

Japp det måste vi göra om,alltid lika trevligt att laga mat ihop o prata om allt o inget :)

2010-03-04 @ 21:20:26
URL: http://www.mgrinde.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0