Idag blev jag arg på systembolaget...

I dag är jag förbannad på ingen mindre än systembolaget...tydligen har dem plockat bort min favorit likör sort ur sortimenten..Och jag som gjorde sådana goda drinkar på den=(. Så här sitter jag nu med dess efterträdare, som inte alls är lika god.
Just nu väntar jag på att min trogne marie ska komma hit så vi kan börja förfesta lite...pubkväll står på kvällen schema=).
David kommer också hem ikväll förresten så nu slipper man ÄNTLIGEN sova ensammen!!!!
Ganska komiskt att se hur min sida av sängen nöts ut mer å mer medans David ser ut som ny...Hmm vad kan de bero på=)?
Nä nu ska jag dricka upp denan icke lika goda efterträdare...men men..de e ju iaf alkohol;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0