Det firar vi med ett....

Har nyss avverkat 8 km på skidor och det var såå jäkla härligt! Strålande sol och en kropp som orkade hela rutten runt för en gångs skull=).
Det enda negativa med denna söndag är att det är just söndag och att det därmed är dags för David att bege sig till Norge. Så vart man solo i 12 dagar igen då..nåja, de e ju så det är...bara att bita i hop. Får ju försöka se det så här ,att nu har jag en hel ny vecka tillsammans med honom att se fram emot om 12 dagar.
Annars då? Ja jag har två härliga arbetsveckor fullspäckade med möten att se fram emot. Jag har en innerlig önskan om att alla dessa möten borde avskaffas...helt...Jag trodde jag utbildade mig för att jobba med barn och inte för att ränna runt på möten hela tiden.
Äsch nu ska vi inte sitta här och prata mer negativa saker, de förstör humöret på en.
Tänk att nu är våren på väg...på riktigt! Man känner att solen värmer mer och mer och man längtar ut!

Nu är min plan att fylla på energiförådet och sedan spatsera ner på sveg..Har faktiskt en hel del att göra i adg och det käns faktiskt skönt...så slipper tiden gå så sakta.

I morgon är det måndag hörrni=). Det firar vi med ett yeay!!! yeayy!
 
puss å kram

Kommentarer
Postat av: Bror

Men herregud, syster. 12 dagar är ju ingenting och tänk en hel dubbelsäng för dej själv!

2010-03-14 @ 21:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0