Mitt livs manus sökes!

Har på sistone börjat fundera över mitt yrkesval. Passar jag som förskollärare? Är det det här jag vill göra? ja frågorna är många. Det käns så otroligt svårt att vara 24 år och planera för framtiden. Jag kanske vill jobba med barn nu, men  inte om 3 år framåt? Och vad ska jag göra då isf?
Kan inte någon ge mig mitt livs manus så att jag har nått att gå efter??? Gärna fylld med lite trevliga överraskningar och händelser:).
Och om nån kan trycka in ett välbetalt jobb där med så vore det trevligt.

Och när jag ändå är i farten och önskar saker så kanske lite utlandsresor inte vore så fel:)??'

Bara ett förslag lixom....

Kommentarer
Postat av: Anna v

Du passar ju hur bra som helst som förskollärare, barnen älskar ju dig & du har så många bra idéer tycker iaf. jag =) You go girl! Kram

2010-06-02 @ 22:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0