sömnlös i sveg

Tiden går så jäkla fort. Nu är det torsdag igen och snart vankas helgen. hur det blir i helgen är fortfarande under planering, men en sak är klar...nått blir det!
Annars genomgår jag just nu min mardrömsvecka på jobbet. Ja alltså en riktig skit vecka med icke så härliga tider...Har 4 sena dagar denna vecka och det käns.
Sömnlös har jag blitt med...det går bara inte att somna. Och NÄR jag väl lyckas somna vad händer då? Jo då kommer skrikadäck och varvnings gänget förbi....ja jag har döpt dem själv i min deperation på lite sömn...
Jäkla ungdomar vad är de för fel på er!!!!!
Och när skrikadäck och varvnings gänget bestämt sig för att dem har jävlats klart efter en sisådär 2 timmar till och från ja då är jag så pigg att sömn inte ens är värt att tänka på...
Så då ligger jag där och ser solen gå upp...Ja visst låter det vackert och riktigt poetiskt??? Men se ni att det är de så fan inte efter 3 nätter utan sömn!!!!

Nu ska jag gå och ta ut min ilska på posten eller blommorna..har inte riktigt bestämt mig än.

Tack för mig...hej!

Kommentarer
Postat av: far

sätt i hörselproppar det får jag göra för alla hundjävlar som kommer på att dom ska skälla bara för att jag har lagt mig

2010-07-22 @ 20:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0