Nu ni!!!!

I kväll är det dags för Häddalsyran! Jag, Marie och Elin ska styra våra näsor i den riktningen i kväll tänkte vi.
Och ni kan vara lugna kära mor och far...cykeln får ej plats i bilen dit eller på bussen hem så den blir kvar här utanför ;)...Kom just på att jag måste kolla hur det ser ut med iprenen här i huset...vore ju förargligt om det var slut tills i morron...
Vem vet, det kanske kommer behövas en tablett eller 2 ;)?

Nä jag bara skojjade...förhoppningsvis kommer jag inte behöva nån tablett alls....
Nu är första arbetsveckan klar och jag måste säga att det ändå är rätt skönt när allt kommer bli som vanligt till hösten igen..När alla barn är på sina egna avdelningar och så..det blir rätt rörigt under somrarna.

Nä tiden rinner i väg alldeles för fort för de här...
Bilder kommer senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

och vi ska på gårdsfest, det lär väl inte räcka med värktabletter här är jag rädd

2010-07-24 @ 17:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0