Icke så graciös dag

Usch och fy. I går var det en sådan här icke så graciös dag...
Vi åkte till Mora dels för att skjutsa dit marie som skulle vidare till Halmstad och dels för att kolla på nya utemöbler. Väl inne på jysk strosade vi runt och till slut hittade jag en VÄLDIGT inbjudande fotölj.
Synd bara att jag missade att det var en sorts gungfotölj.
Därför var jag inte det minsta beredd när jag donkade ner arslet att den tippade bakåt...Så efter en mindre graciös bakåtvolt senare lämnade vi affären...Utemöblerna då? Nja, vi tar det en annan gång ;).

Är förövrigt hundvakt. Är det inte lite komiskt när hunden snarkar högre än en annan??? Allvarligt talat så kunde varken jag eller David somna i går. Vi låg där och tittade med frågande ögon på varandra när hunder tog i som värst. Ingen romantik här inte!

Dagarna flyter i väg så fort och vi är redan inne i juli...dags för premiär doppet snart tror jag. För väder har vi ju iaf :)..

Trevlig sommar på er och lämna gärna en kommentar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0