Ett två tre, Fanta och Rosé ;)

Ett två tre, Fanta och Rosé =)!!!!!
Ja den låten har verkligen fastnat i min hjärna och den är ju egentligen inte ens bra!!!! Sådant är enbart mycket irriterande! Visst är det ganska typiskt för sommaren ändå? Att det kommer många "sommar plågor" som etsar sig fast hos en??
I dag är det lördag och efter en rätt så turbullent vecka börjar nu allt återgå till det normala igen.
I kväll är det pubkväll på knuten och det lutar mot att jag och min marie drar dit en sväng. Men det blr nog rätt lugnt då marie ska jobba i morron.
Här kommer någa väl valda låt texter...Enbart för er trogna läsare ;)


Kärleken är vild, något rusar i mig så fort jag är nära dig. Hör du hjärtat slå? Hör du hjärtats röst som sjunger här i mitt bröst? Kärleken är vild, jag har fattat det nu, för mig finns bara du. Ja jag är din, men kärleken är vild.( Timoteij).


This heart is made for loving, I just need someone to hold. Come on sisters rase youre hands, come on brothers in a marshing band. Shout haleluja, stamp your feet. Brake every rule yeah, cause to night we are all kings and queens. ( cookies ´n Beans)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0