En massa oviktiga saker faktiskt

Att det ska vara så förbaskat svårt att kunna sova om nätterna. Och att det alltid ska gå så snabbt att vända på dygnen när man har ledigt, men det tar fan så mycket längre innan man vänt tillbaka dem igen.
I morse när klockan ringde kvart över 5 visste jag knappt vad jag hette. Var t.o.m tvungen att gå och lägga mig igen de sista 15 minuterna innan jag var tvungen att gå till jobbet. Då är de illa.

I dag var det soptömning och gudarna ska veta att det behövdes! Gud så tunnan vart full i dagarna här..
Vart tog det fina vädret vägen förresten? Är det någon som sett det kan dem ju skicka tillbaka den igen..bara för att jag börjat jobba betyder inte det att jag inte vill ha vackert väder.

Nu ska jag härda ut 1,5 timme till innan dagen är slut för min del...elelr slut och slut den har ju bara börjat iof;)
Men ni fattar vad jag menar...
Sen blir det en powernap i soffan som de käns.

Längtar till helgen fast jag inte riktigt vet vad jag ska göra...

Men en helg är dock alltid en helg ;)...sug på den ni!!!!

Klyv en tå..hej då * hihi va fyndig jag va där*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0