En jäkla unge

Pallade trycket bara till onsdag morgon. Sen fick jag nog och packade min lilla väska och körde hem till min mamma och pappa. Det blev lite för mycket här hemma i sveg.
Men nu är jag tillbaka och nu kan man se en ende på det hela iaf. SKÖNT!!!!!

Kändes ganska välbehövligt med några dagars solande och badande i tryggt förvar i hoddal.
I helgen däremot blir det inte tryggt på en fläck.  Jag har bunkrat upp med Bacardi och en massa annat så här ska man inte behöva gå törstig inte ;).

Gårdagens bästaste minne var helt klart när Patrik körde i från mig när vi var och sprang vid mptionsspåret i hoddal. Den jäkeln bara tog min bil och for och efter sprang jag som en skållad råtta och viftade hej vilt. Tror ni han såg mig? Nä, han körde hem och jag fick gå!!!!!!! Tydligen trodde han att efterssom jag var så "seg" av mig att jag hade sprungit hem i vä'ntan på honom.....men det hade jag ju inte!!!!

Jäkla unge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0