En bit på väg i prickigt???

Till helgen är det dags! Jag bävar faktiskt!!! Björnfesten!!!!
Jag känner redan nu hur huvudvärken kommer krypande! Nä det får allt bli var 3:dje vatten för mig.

Annars är det prickigt som gäller nu.. Ja alltså färgprickar...Käns som det var länge sedan man var ren överallt nu.

Till er som inte hänger med här bör jag kanske förklara detta. Det är alltså som så att vi håller på att måla om vårat hus. Vilket inte är ett liten lekstuga precis! Stort som fan är rätta ordet.
Men nu är vi en bit på väg och det käns rätt gött faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Bror

Funderar fortfarande på björnfesten. Boka inte upp rummet :)

2010-07-05 @ 22:25:46
Postat av: Mamma

haha:)ja nu vill jag inte veta av varken cykel,olika skor el dyligt så jag tycker att du tar varannan vatten:)Men jag hoppas du får en rolig fest kramis

2010-07-06 @ 20:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0