Ångest

Varför ska det vara så segt att komma igång att jobba igen?? Sitter här en söndags morgon och har grym ångest över att semestern är slut och att allvaret på dagis väntar...
Jag ska iof inte klaga för jag har ett väldigt fritt och bra jobb på så vis. Men jag önskar att semestern kunde få vara längre än vad den är.
5 veckor går ganska fort förbi...eller iaf om man gör som jag gör.
Jag lägger ut 3 önskade semester veckor under sommaren. sparar 2 för att kunna vara ledig över jul eller bara plocka nån strö dag hit och dit resten av året. '
Men jag har kommit på nu att nästa år ska kag fan lägga ut 4 veckor!!!!
Det tar ju typ 2 veckor innan man släppt allt och insett att man är ledig och tjoffs så är det bara 1 vecka kvar.

Nåja jag kan ju trösta mig med att helgerna finns =),
Till  helgen är det Häddalsyran och helgen efter är det storsjöyran!
Ska jag på bägge??? Mja, kanske.....

Hur som haver skla jag iaf göra nått roligt..vet bara inte vad än.

Puss å hejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0