Vilket onsdags nöje

Ok jag vet att jag var väldigt negativ inför mötet i går kväll, men till saken hör att det var väldigt trevligt. Kan ju iof ha nått att göra med att vi fick pröva på yoga och avnjuta thailändsk mat=).
Gud så himla gott det var!

I dag var det min tur att öppna på förskolan och jag var måttligt utvilad när klockan ringde 05.30.
Det var rusningstrafik för ovanlighetens skull när dörrarna slogs upp. Hela 5 barn innan kl halv 8!!!!
Efter dagens slut gick jag hem vid 2 och slängde i en maskin tvätt. Inte så himla roligt men det finns inget annat val i bland lixom.

Nu sitter jag och kollar på David ( gud vilket nöje tänker säkert ni) som bestämt sig för att kvällen till ära försöka sig på egen gjord potatismos. Kan skvallra att han faktiskt ringde sin mamma innan så det orde bli ätbart;).

I morgon är det torsdag vilket innebär att sedan kommer fredag!! Woho, veckans bästa dag!!!
I helgen blir det väldigt lugnt....måste tänka på att man inte är nån ungdom längre;).
Nä nu ska bordet dukas med tydligen så jag får väll ta det jag då.

Ha en trevlig kväll all you potatismos lovers out there;)

Ja jag är dryg, jag vet=)!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk vilken tur du har som blir uppassad me mat gumman :)David kanske ska bli kock ist för ställnings byggare!!!kramis

2010-01-20 @ 19:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0