så var den här

Så var den här. Den underbaraste dagen på hela veckan, nämligen fredagen!!!! Mindre kul var att behöva jobba till halv 6, men nån måste göra det med.
Middan bestod utav gårdagens rester, så var det så bra med det. Här slösar man ingen tid bland icas hyllor i onödan heller!
Men i morron blir det säkert nå finare slags middasg skulle jag tro.
Det som ska göras i morron är att: åka skidor, sätta upp de nya gardinerna jag beställt från ellos, slappa och äta gott. Nått glas vin lär de säkert bli med=).
Nu kan jag dessutom tillägga att förskolans hemsida är förklarad klar=). Som jag slitit;).
 Trevlig fredag till er alla!

Kvällens fundering: syftet med fladdermus emblemet på Bacardi flaskorna, nån som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0