Måste vårda mina vader

Då är vi inne på ett nytt år. Ett år jag hoppas mycket på.
Just nu har jag semester och är hemma hos föräldrarna och myser. Jag tillbringar dagarna i skidspåren och kvällarna framför tv´n med en bra film tillsammans med familjen.
Just i detta nu har jag tacksamt fått världens träningsvärk...Det är väll tacken för att man försöker vara hurtig.
Undrar om jag ens kommer upp ur sängen i morgon.
På fredag funderar jag på uttgång i sveg. Lars-kristerz ska spela;)...Inte för att jag skulle vilja kalla dem för idoler, det är roligt att bara kunna gå ut med sina vänner då och då=).

Tydligen har våran hund fått smak för mitt gamla rum här hemma och nu är han lagomt glad att jag kommit hem och övertagit den igen=). Vaknade i natt av att han försökte ta sig in....Ni skulle sett blicken man fick av han imorse...hihi!
Nä nu ska jag vårda mina stackars vader=(...Hoppas jag orkar ut imorron igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0