Jag har lyckats igen

Ok jag har lyckats med det ovanliga igen. Här har man vaknat med träningsvärk i magen och rivsår på händerna utan att veta vad jag gjort? Nej jag är ingen sådan dära machona...eh...ja ni vet en sådan där som tycker om att göra illa sig själv.
Väldigt konstigt.
Annars har jag frossat i tårta i 2 dagar nu...kalas på dagis...Väldigt gott må jag säga.
Kylan har vi fått behålla med...inte direkt så mysigt.
Har nyss kommit hem från en sväng i simhallen med marie. Det var inte precist så pjåkigt att bubbla lite=). Och i morgon ska vi äta middag, dricka lite vin å snacka gamla minnen.
Sedan kommer ju David hem med=). Äntligen!!!!

Resten får ni höra under helgen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0