i helgen är vi 3

Ska spexa till helgen genom att kalla in sällskap i hushållet. Denna gång i form av en liten kille, svary/vit till färgen. Väldigt pigg av sig...
Sambon har dessutom fått nytt jobb så han rymmer på söndag i 12 dagar igen...ska väll egentligen inte klaga då jag haft honom hemma i typ 2 veckor nu.
Håller på att kolla på mumien II nu, måste säga att det var ett bra tag sedan jag såg den filmen nu och ärligt talat tycker jag om den!
I morgon då??? Tja, tänkte shoppa, ¨gå en promenad med nya kompanjonen, hjälpa marie och bara avtjäna titeln som livsnjutare!!!
Skönt de låter eller hur?
Nu ska jag kika på kompisen under bordet...Ha en bra helg nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0