En snabbis....

Är hemma en snabbis under rasten bara för att upptäcka att sambon rymt...Schysst lixom...
Såå då satte jag mig helt enkelt här och skriver lite innan det är dags att gå tillbaka igen.
Det är en tuff vecka denna veckan med många sena dagar och kvällsmöte dessutom. Me like it not! Tycker kvällsmöten är fruktansvärt onödiga saker, man gör ju inget vettigt på dem heller!!
Därför har jag bestämt att ha stora tycka synd om mig själv dagen, med start nu!
Ja men vadå? I bland måste även den possitivaste människan få tycka lite synd om sig själv;).
Go väder har vi med så i dag åkte ungarna ut, vare sig de ville eller ej!
Ja men hellre att dem skriker sig hesa ute än inne?
Nä' nu har miss possitiv sagt sitt för i dag. Case closed;)
pöss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0