det har väll aldrig hänt.....

Det har väll aldrig någonsin i manna minne inträffat att David klivit upp före mig på morgonen. Men i dag bestämde han sig tydligen för det och klev upp redan halv 9!!!! Efterssom jag inte kunde vara sämre klev jag också upp då ( väldigt trött måste jag tillägga).
Sedan satt man vid köksbordet och försökte få hjärnan att komma i gång, det lyckades runt 10 snåret först.
Efterssom sambon nyligen blivit morbror skulle present inhandlas. Insåg ganska snabbt att de var ett misstag att dra in honom på mini boden, han klarar helt enkelt inte av barnsaker. Så det blev ett presentkort ist.
Väl ute igen satte han sig ( lättat) i bilen och vi åkte till ica för att sedan fika på kondis.
ÄNTLIGEN har vi lite mer humanare temperaturer här ute!!! Nu hoppas jag bara att det håller i sig med.
Kände nyss att jag var väldigt hungrig och har därför satt tänderna i kakor...mums...fast jag får inte äta så många. Måste ju spara en glugg eller 2 till middagen i kväll. Som tydligen serveras hos svärmor, med alla parter inblandade. Intressant....
Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0