Besluts ångest

Jaha så var man uppe 2 timmar innan man börjar jobba då. Orsak? David skulle till östersund och jag gav upp försöken till att somna om.
Ganska mysigt ändå att kunna ta det lugnt och göra som jag vill.
I dag är det inte så mycket mer än jobb som händer, jobbar till halv 6 ikväll.
Funderar faktiskt på om jag ska lyxa till det och ta ledigt på fredag, har inte bestämt mig riktigt ännu.
Tjejerna vill ha med mig på pubbkväll på fredag och på vemdalsskalet på lördagen. Hur sjutton ska jag orka???
Dessutom kommer det en gäst hit i helgen. Hans namn är Bilbo och han är en jackrussel terrier. Ska passa honom över helgen medans ägarna åker bort.
Ska bli lite kul att ha ett djur här hemma, även om det bara är för en kort stund. Det kan ju vara bra träning om inte annat.
Något som irriterar mig är alla dessa ungdommar som ränner runt i dunkande bilar vid 5 tiden på mornarna.
Har dem inget bättre för sig eller???? Jävligt kul att behöva lyssna på när dem sladdar runt här utanför och sedan rivstartar och far i väg. Bara för att komma tillbaka en stund senare igen.
Var fan är föräldrarna??????
Har bara en mening till detta och det är att det var bättre förr!
Nu måste jag börja göra mig iordning, klockan tickar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0