Bara att bita i det sura äpplet

Då var det söndag igen då...och det är bara att bita i det sura äpplet och ladda för ännu en arbetsvecka.
I helgen har jag gjort absolut ingenting och det har varit så himla skönt! Bara gjort det jag velat i den takt jag själv vill.
Har hunnit med att städa och tvätta med så nu slipper man den biten i veckan.
Funderar faktiskt på att ta ledigt på fredag. Har ingen speciell anledning mer än att det skulle vara skönt.
Lite längre ledighet...
Nu har David stuckit i väg till sin syster en sväng och då passade jag på att kolla på min dvd om fredag hela veckan. David skulle dö om jag kollade på det när han är hemma.
Till middag vaknas köttbullssallad, det blir inte mer komplicerat än så!
Njut av de sista timmarna nu....snart är det måndag igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0