Aj aj aj.....

Aj aj aj, här var det huvudvärk dagen till ära.
I går var man ute och gled runt till Lars-Kristerz...Hihi fick t.o.m en gruppbild tillsammans med dem. Den kommer laddas upp här senare.
Det var kul i går med mycket folk ( trots kylan).
Själv är man ju som sagt var en van norrlänning så man tog med sin lilla påse full med kläder tills jag skulle gå hem. Kan ju tillägga att de var otroligt skönt att krypa ner under täcket.
I kväll vankas tydligen besök har jag hört från omvägar=)...Anna, carro och marie kommer på lite eftermiddagsfika eller vad man ska kalla det. Det blir kul...sitta å surra och dricka massa kaffe.
Det jag ska göra här näst är att antingen åka och handla lite ätbart eller krypa ner i soffan framför en film..I vilken ordning detta kommer ske vet jag inte än.

Vill passa på att tacka Anna O som följer bloggen stadigt...Vi sågs ju "live" i går Anna, kommer du i håg de;)?

Nu inleds här med stora bakis dagen..
på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0