Smått kaotisk vecka

Fredag i morgon igen då...äntligen!!! Och dessutom kommer älsklingen hem efter 12 dagar i grannlandet.
Läget att komma hem med andra ord...
Denna vecka har varit smått kaotisk på jobbet..vet inte hur många gånger jag frågade  mina kollegor när jag skulle ha mitt utvecklingssamtal..Dessutom har de kommit äckligt mycket snö. Jag som vill ha vår nu=(.
Legat på latsidan har jag gjort me...Inte många knop gjorda denna vecka. Tur de kommer en helg nu då:).
Kanske borde ge sig på skidorna?
Nu sitter jag och väntart på att svärfar skulle komma förbi och hämta lite grejor.
Eller ska jag ut å springa? Hmm
En sak som jag vet är att det är fredag i morgon? Har nån missate de:)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0