Nu är de synd om lilla mig...

Det här är riktigt tråkigt...ok nu kommer jag att låta som: åh va synd de är om lilla mig...
Men faktiskt så är de lite så just nu. David åkte tillbaka till norge i dag så nu är jag ensammen hemma i 2 veckor...igen...Varför ska tiden gå så jäkla fort för??? Eller det kanske är bra också iof för då går ju tiden fort ( förhoppningsvis) när han är borta.
Tycker det käns som om han bara hinner hem och vända innan han ska tillbaka. Riktigt trist!
Och så mår jag inte riktigt bra heller. Ont i halsen å halvsnuvig..
Så ja, det är väldigt synd om mig just nu! Åtminstone tycker jag det...
Nått roligt att se framemot är ju resan till stockholm på fredag...ska bli kul att träffa tjejerna igen=).
Bara att hoppas att man mår bra då med så man kan åka. Annars blir de jobbigt.
Nä nu är de inte så mycket annat att göra än att bänka mig framför tv´n tills sängen kallar.
Hoppas på en bättre dag i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars diiiiiig:)Det verkar som att David har med sig Norska baciller hem som hoppar rakt på dig:( du får komma hem till mammsen å kurera dig me en vitimin kur så du blir piggelin igen inför STHLM resan:)

2010-02-22 @ 16:40:34
Postat av: Anonym

2010-02-22 @ 16:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0