massa negativa jävla saker

Så himla otroligt kul! Fick en väldigt fin förfrågan i går av en vän och jag är väldigt smickrad för hennes förfrågan=).
Sådär, där var dagens possitiva inlägg...här kommer den 1:a negativa: Dagen började med hemsk huvudvärk...dessutom hade jag stängningen i dag så jag skulle helst vara allert hela dagen igenom. Efter lite mat och knaprande av piller släppte värken något så dagen kunde genomföras utan smärre incidenter.

Dagens 2:dra negativa sak: Öppnade ytterdörren i morse och jag ljuger inte om jag ser typ 3 dm med tung jävla snö!! Kul att man fick börja dagen med att skotta sig ut till vägen och sedan gå genom svettig till jobbet ( dagen hade inte ens börjat än lixom).

Så då har jag fått klaga av mig lite och kan nu gå vidare i livet...men först en anhalt i tvättstugan gahhhh!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Bror

Haha, du borde ju ha lärt dej nu hur det är att bo norr om Dalälven!

2010-02-09 @ 18:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0