Mår väll som man förtjänar

I går hade vi så den omtalade drinkkvällen...innan själva drinkarna gjordes iordning lagade vi tacos här hemma som vi mumsade i oss.
Till nästa gång vet jag nu att "piggelin" inte är nån direkt höjdar drink. Fast iof hade det kanske smakat bättre om jag följt receptet;).
Mår givetvis som jag förtjänar så här dagen efter..Väldigt seg..
Har även avgett ett tyst löfte om att aldrig mer dricka..men så lät de ju efter nyår med och de höll ju;).
Detta är allt jag orkar printa ner i kväll. Välkommen åter!
Ps det är INTE förbjudet att lämna en liten kommentar! Det blir så mycket roligare för mig att blogga då:). d.s

puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Piggelin är ju god ju!



Drinkkvällar hade vi redan när vi gick i tvåan på gymnasiet ;-)

2010-02-07 @ 23:03:10
URL: http://pumpkinsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0