i kväll....

I kväll bloggar jag från gamla trogna Ytterhogdal. Hade min tidiga fredag så jag drog hit med skidor och annat pick å pack. Men i morgon återvänder jag till brottsplatsen sveg igen;). Då vankas nämligen drinkkväll med goa vänner och sedan utgång till fernandoz. Hmm är man snart 24 eller???
Tror iaf att det blir en super rolig kväll med många skratt. Och så behöver man inte frysa häcken av sig denna kväll heller;).
I går fick jag så lov att skotta gården både före och efter jobbet! Då kan ni ju ana hur mycket snö vi fått de senaste dagarna. Och David klarade sig denna gången med...fattar inte att han alltid lyckas pricka in norge svängarna när det ska till att snöa?
I förrgår var jag ute på en liten spring runda och det gick bättre än vad jag trodde det skulle göra...Käns rätt nice=).

Kvällen kommer bjuda på kycklingsallad och soffmys..kan en helg börja så mycket bättre?
Uppföljning av morgonkvällen följer;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0