Gott och blandat

Nä men vi tar lite mer kyla va? Undrar om de var så fader vår resonerade inför vinter 09/10...
Är jäkligt le på detta nu ( om ni missat det). När fan kommer vår värmen???
Dessutom är jag irriterad på att min genväg är igen snöad..så nu måste jag gå runt hela kvarteret för att komma till jobbet.
Nu undrar ni säkert om jag inte ska ta och bli lite gladare snart?
Och säkert så kommer frågan: Har hon pms den dära? upp.
Men så är det inte.
Vadå, jag kan väll inte alltid vara glad å possitiv heller?

Har variterat min kost lite nu iaf...det är inte bara tomatsoppa och köttbullar längre utan faktiskt kräm, tomatsoppa och köttbullar:). Mina kollegor tycker det är så himla kul att skämta om det=).
Annars så taggar jag för stockholms resan på fredag.
O yes, jag ska dit igen! Varning varning, vilsen norrlänning på väg.
Har precist börjat packa de första attrealjerna som ska med...De duger ju inte med vad som helst när man ska till stora staden heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0