can´t help it

Har ju glömt att berätta att svenska postkods lotteriet ringde i fredags! Tydligen har jag vunnit 2300 kronor! Inte alls lika mycket som 100.000 men ändå, alltid nått;).
På fredag är det pubkväll och på lördag väntas dans till fernandoz. Drink prövar kväll ska jag ha på lördag med=).
Hur ska denna helgen bli;)?
Annars är det rätt lugnt i vardagen just nu...lite abstinens efter godis annars är det ungefär som vanligt.
Snö har vi fått med...som om det inte räckte redan?
Jag längtar nå fruktansvärt till våren...saknar värmen och att slippa alla kläder! Inte alla förståss;)...bara tjocka jackor å overåler;)...
Nu ska jag tagga för morgon dagen...ska upp tidigt. Om allt går enligt planerna ska jag försöka mig ut på en joggingrunda i möra med. Och sedan köpa godis!
Lågt, jag vet!!! Can´t help it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0