Detta är alltså jag

Tänkte faktiskt att jag skulle försöka mig på en lite mer specifik presentation om mig själv. Alltså om vem jag är och framför allt kanske HUR jag är :).

Jag heter alltså Linda Christin Wallin, blir 25(??!!!!) den 28 juni och bor i detta nu i min lägenhet i sveg.

Men innan allt de här då? Vi backar bandet en aning.....

Jag föddes i Östersund men har ( och kommer alltid att ha) mina rötter i Ytterhogdal.
Som jag förstått på mina föräldrar har jag alltid varit envis och..ehm...extremt morgonpigg eller vad man ska säga. Jag sov nämligen aldrig. Eller jo, jag sov i bilen när stackars mamma och pappa körde omkring i den öde byn kl 6 på morgonen.

Pappa och mamma var det ja.
Min mamma heter Mona och är världens bästa mamma! Hon är pigg, energisk, generös, målmedveten och väldigt omtänksam.
Min pappa heter Anders och han kammar hem titeln som världens bästa pappa! Han är väldigt omtänksam, generös, har en otrolig humor och finns alltid där för en på alla sätt och vis.
Sen kommer då min lillebror. O yes, jag har en sådan med.
Han heter Patrik och är snart 21 år gammal! Men för mig kommer han ALLTID vara den lilla "snorungen" som gjorde livet surt för en..Närå..Patrik har oxå en otrolig humor och vi skrattar ofta när vi ses ( som vi nu för tiden sällan gör). Han är snäll och bryr sig om andra..ibland kanske mer än sig själv.
Han bor nu mera i Örebro och därför ses vi inte lika mycket som förut trist nog.
Vi har oxå en hund i familjen ( vi har även haft hästar och kaniner)..Hunden heter Swipp och är den bästa och snällaste hund man kan ha!
Men tillbaka till mig igen nu då.
Efter en trygg och riktigt lyckad uppväxt i Ytterhogdal sökte jag till gymnasiet i Sveg. Det var oxå här jag träffade mina underbara vänner som fortfarande betyder mycket för mig! Det var oxå här jag träffade kärleken :).

Efter studenten sökte jag ( och kom in) på förskollärarprogrammet i Gävle. Jag pluggade på distans vilket oxkså gjorde det möjligt för mig att kunna bo hemma och extra jobba lite.
Nån gång under dessa år hann jag flytta ihop med min dåvarande sambo och sedan hann jag oxå med ett liv som utbytesstudent på Malta i 5 veckor. En resa jag alltid kommer komma ihåg.

Jag har haft en väldig tur under mitt liv so far. Under min utbildning fick jag två långvik på två olika förskolor i sveg. Och innan dess gick jag som tim vikarie på bla skolan i hoddal samt inom äldrevården. Så arbetslös har jag inte behövt gått.
Jag tog examen och är nu utbildad förskollärare och i juni 2010 fick jag min första fasta anställning!

Efter examen flyttade jag och min dåvarande sambo till hans barndomshem, som vi spenderade mer än ett halvår med att renovera upp. Jag hann väll bo där i ca året innan livet tog en annan vändning och ledde mig dit jag är nu.

Nu bor jag alltså själv i en 2:a i sveg. MEN jag är fortfarande samma gamla glada och galna tjej!

Kort info om mig:

Jag gillar: Att träna
             Umgås med vännerna
             Vara med familjen 
             Djur av alla dess slag
             Mitt jobb

Jag kan vara: Envis
                   Glad
                   Humoristisk
                   Allvarlig
                   Generös
                   Omtänksam

Detta är alltså jag och är det något ni tycker att jag glömt så var vänlig och släng i väg en kommentar!    

Kommentarer
Postat av: Marie

2010-12-11 @ 23:35:58
Postat av: Marie

Tack Linda,det här är svårt trots efter han o jag bara setts två veckor sammanlagt nästan o jag hade mer känslor än vad jag trodde så det kommer ta ett tag o glömma allt men livet går vidare o snart är juldagen o nyår framme :)

2010-12-11 @ 23:38:14
URL: http://www.mgrinde.bloggagratis.se
Postat av: Angelica

Otroligt irriterande from time to time glömde du ;-)

2010-12-12 @ 12:35:21
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Mamma

Tack för den fina presentationen man blir ju riktigt rörd:) Linda jag tror ingen i din närvaro behöver ha tråkigt om du är på ditt bästa sprall humör kööör hårt/kram

2010-12-13 @ 16:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0