Summa sumarum

Japp så var det bestämt.
Här har jag gått och grubblat på om jag ska köpa en ny mobil eller inte och tillslut fattade"lillebror"beslutet åt mig. Vad blev det? Jo en iphone :).
Fråga mig INTE om saker som finns på denna mackapär eller ens hur mycket den kostade. För det vet jag inte. Jag bara nickade, betalade med kortet och såg glad ut.

Nyår då säger ni? Jo det blev ändrade planer och nu ska jag fira hemma med mamma och pappa och den lilla irrierande mojängen som även kallas för broder, säger jag:)

Måste ju oxå tillägga att bland alla mina fina julklappar var nog påen med HAVREGRYN den bästa ;). För som ni säkert alla vet har jag ju haft en häst för över 7 år sen :). Får leva länge på de där jag...

Sitt när du gör nr 1 och nr 2, det här är Linda som säger hej då :)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0