Mammsen och pappsen

Tisdag och här sitter jag hemma hos lilla mammsen och pappsen.
I dag ska bli serverad fiskgryta.mmm så spektakulärt!
Efter middagen ska jag svida om till tights och linne ( nä jag ska inte ut och sola, jag ska iväg och träna).
När jag tränat klart ( och givetvis lånat duschen av mamma och pappa) ska jag åka tillbaka till sveg igen. Längtar redan efter godispåsen jag gömt mellan bilsätena..Mohahahha!!!!

I morgon börjar jag tidigt...Redan 06.30...men kaffekannan är laddad och klar så det är bara att sörpla i sig ooch gå på högspeed resten av dagen!

"Ongar" håll i er, för här kommer en rejält taggad fröken!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lite långt att åka till Ytterhogdal för att träna?

2010-12-07 @ 18:48:55
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Linda

Nä det tycker jag inte.

Jag tjänar på det

2010-12-07 @ 21:13:54
Postat av: Mamma

Det är så kul att du tycker d är bättre att träna med oss hogdalingar:) och vi tycker det är kul när du kommer hem och hälsar på en sväng:)jippie

2010-12-08 @ 17:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0