Ljuv poesi i sann julstämma!

Jisses vad dagarna passerar fort! Tänk att vi går in på JULVECKAN nu!!!!! Jag fattar inte vart dagarna tar vägen????
Nåja, det ska bli skönt med lite välbehövlig semester. 27-30 december närmare bestämt...
Snart är det ett nytt år. Ett år som jag hoppas kommer bli bättre än var 2010 var/är.
Enligt Heikki wesas astro för 2011 ska jag både ingå äktenskap samt bli gravid..Oj oj oj gäller att ligga i nu de sista veckorna då ;) (när det gäller en andra hälft alltså, tro inget annat).
Och nu har min goa kollega Anna-Karin ÄNTLIGEN fått veta vem det är som jag dejtar, så nu kan hon fira jul i lugn och ro :). Tänk vad nyfiken hon varit!

Inför nästa termin händer det en del på mitt jobb. En ny kollega ska in och en gammal ska ut..Jag hoppas det blir bra, för oss alla :). Jag hoppas oxå att de övriga två sjukskrivna kollegorna kryar på sig snart! Jag och Gunilla håller ställningarna så länge :).

Sista dagen för musikhjälpen är det också. Ni vet när 3 programledare sitter instängd i en glasbur i 6 dygn utan mat för att samla in pengar för ett visst ändamål. I år var det för barn som råkar illa ut. Dem har hitills samlat in över 12.000.000 kronor vilket är asbra!!! Önska en låt du med...Hur du ska göra kan du läsa på www.musikhjälpen.se.

Tack och hej, var snäll mot mig :). Lämna en kommentar så är du rar :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

va schysst du är mot mor&far som inte får veta:( nu är jag sur på dig

2010-12-19 @ 18:36:15
Postat av: Maria

Jag vet också. hihihi

2010-12-20 @ 08:46:49
Postat av: Anna-Karin

Ja Linda, nu är min jul räddad :-)

Men jag tycker synd om din mamma som är alldeles ovetande.

Nu får du så lov att berätta det för henne.

Hör du det :-) !!



Jag är så glad att jag får återkomma till er även om jag vill att alla ska vara kvar där.



Vi hörs och syns säkert under julhelgen.

Kram// A-K

2010-12-20 @ 17:31:14
Postat av: Maria

Var det nån blänkare till mig det där AKB?

God jul på dig

2010-12-20 @ 23:18:17
Postat av: Anna-Karin

Ja Maria, det kommer att bli konstigt utan dig där..

//AKB

2010-12-21 @ 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0