Linda loggar ut

Ååå bär frossa!!! Sitter här och totalt vräker i mig blåbär, hallon och bananer. Det smakar ljuvligt!!!
Säger som Maria Montazami:mums!
Nu är det total nedräkning inför jullovet..eller jullov, semester är väll kanske ett bättre ord.
Ska bli så skönt och behövligt. Hela kroppen skriker efter vila.
Och som vanligt är det alldeles innan en terminsavslutning som det är som allra mest att göra på jobbet.
Utvärdering ska skrivas, utvecklingssamtal ska vara klara, IUP´n ska vara skrivna och "nya" händelser inför nästa termin ska varavklara för personalen. Sedan är det ju bra om man där emellan hinner med barnen också :).

Satt och funderade i kvällst om hur jag skulle bli som mamma.
En ängslig, gnällig curling förälder som blir förskolepersonalens mardröm? Stackars barn....
Eller en cool, lugn, rolig mamma?
jag hoppas på den sist nämda.

I dag beställde jag en ny klänning till juldagen, hoppas den kommer i tid och att den passar.

Bara 4 dagar kvar till dagen J nu :)

Titt tut titt tut, det här är Linda som loggar ut ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Bild på klänningen önskas vid tillfälle.

2010-12-21 @ 14:27:56
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Karin

Men oj, och hur lyckades jag hitta hit??? Men fasiken va kul!!!! Önskar dig en mysig jul och ett härligt jullov. Hälsa Hogdalingarna, framförallt Tore från mej!

Kram Karin (Axel o Moas mamma)

2010-12-21 @ 19:54:37
Postat av: Karin

Men oj....hur lyckades jag hamna här? Men fasiken va kul!! Önskar dig en mysig jul och ett härligt jullov. Hälsa hogdalingar, framförallt Tore från mej!

Kram Karin (Axel o Moas mamma)

2010-12-21 @ 19:58:03
Postat av: Anonym

2010-12-21 @ 19:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0